THE EEA
Ako boravite unutar Evropskog ekonomskog prostora (EEP), kada dođe do navodnog kršenja važećeg zakona o zaštiti podataka, možete podneti žalbu organu za zaštitu podataka za vašu zemlju ili region ili tamo gde je do tog navodnog kršenja došlo. Spisak organa za zaštitu podataka je dostupan ovde.
U vezi sa jurisdikcijom i prekograničnim transferima, nekim od zemalja koje nisu članice EEP-a Evropska komisija priznaje da pružaju adekvatni nivo zaštite podataka u skladu sa standardima EEP-a. Za prenose iz EEP-a u zemlje koje Evropska komisija ne smatra adekvatnim, uveli smo adekvatne mere, kao što su standardne ugovorne klauzule usvojene od strane Evropske komisije, kako bismo zaštitili vaše Lične podatke. Primerak ovih mera možete dobiti klikom ovde.
AUSTRALIJA
Ako živite u Australiji, ovaj odeljak se primenjuje.
U meri u kojoj se Australijski zakon o privatnosti iz 1988. godine (Cth) primenjuje na subjekte kompanije Colgate, takvi subjekti će poštovati zahteve za rukovaoce kako je navedeno u Zakonu. Kliknite ovde da biste identifikovali rukovaoca odgovornog za prikupljanje, korišćenje i otkrivanje vaših Ličnih podataka u skladu sa ovom Politikom privatnosti.
Možete pristupiti, ažurirati i ispraviti lične informacije koje imamo o vama putem obrasca za rukovanje ličnim informacijama koji možete zatražiti tako što ćete kontaktirati sledeće:
The Privacy Officer
Level 29
420 George St
Sydney NSW 2000, Australija
E-pošta: PrivacyOfficer_Australia@colpal.com
Ako ne budemo u mogućnosti da ispunimo vaš zahtev, obavestićemo vas pisanim putem. Čak i ako ne pošaljete zahtev, ako imamo razloga da verujemo da su Lični podaci koje imamo o vama netačni, nepotpuni, zastareli, nebitni ili obmanjujući, možemo preduzeti razumne korake da ispravimo ili na drugi način prilagodimo našu obradu tih informacija.
BRAZIL
Ako živite u Brazilu, ovaj odeljak se primenjuje.
U slučaju bilo kakve nedoslednosti između sadržaja ovog odeljka i Globalne politike privatnosti kompanije Colgate-Palmolive, ovaj odeljak će prevladati.
Prava privatnosti
Odgovorićemo i/ili ispuniti vaše zahteve za ostvarivanje vaših prava u nastavku, u skladu sa brazilskim Opštim zakonom o zaštiti podataka („LGPD“), i osigurati da će treća lica koja obrađuju vaše lične podatke takođe poštovati vaše zahteve.
Pored prava koja su već navedena u ovoj Politici privatnosti, imate pravo i na:
- pravo na anonimizaciju;
- pravo da potvrdite postojanje obrade, što vam omogućava da u bilo kom trenutku potvrdite da li obrađujemo bilo kakve lične informacije koji se odnose na vas;
- Pravo na informacije, koje omogućavaju da budete obavešteni s kojim smo, ako jesmo, javnim i privatnim subjektima podelili vaše lične podatke, kao i da budete obavešteni o mogućnosti uskraćivanja pristanka i posledicama takvog odbijanja;
- pravo da pregledate odluke zasnovane na automatskoj obradi tako da možete pristupiti jasnim i adekvatnim informacijama u vezi sa kriterijumima i procedurama koje se koriste za generisanje odluke koja je doneta isključivo na osnovu automatske obrade vaših ličnih podataka;
- Pravo na pristup ugovornim odredbama koje regulišu međunarodne prenose podataka, kako je primenljivo.
Navedena prava možete ostvariti tako što ćete kontaktirati Potrošačku službu ili putem određenih metoda koje ste dobili kada ste pristali na naše prikupljanje vaših ličnih informacija u određenim okolnostima.
Iako imate pravo da zatražite da izbrišemo lične podatke koje prikupljamo od vas, ovaj zahtev će biti omogućen samo ako su lični podaci o kojima se radi prikupljeni na osnovu vašeg pristanka ili ako se takve informacije smatraju nepotrebnim, prekomernim ili obrađenim u nepoštivanju odredbi LGPD-a. Isto važi i za vaša prava da ograničite obradu ili anonimizaciju.
Imajte na umu da u određenim situacijama od nas nije zatraženo da izbrišemo ili anonimizujemo vaše lične informacije, kao na primer kada su (i) informacije neophodne da bi se završila transakcija za koju su prikupljene lične informacije, (ii) da bismo pružili dobru ili uslugu koju ste tražili, (iii) da bismo se pridržavali zakonske obaveze, (iv) da bismo obezbedili naš veb-sajt i online usluge ili na drugi način koristili vaše prethodne informacije iz kojih su uklonjeni lični podaci interno na zakonit način.
Prekogranični transferi
Svaki put kada prenesemo vaše lične podatke iz Brazila u druge zemlje ili regione, prenos će se zasnivati na najmanje jednom od sledećih:
- Standardnim ugovornim klauzulama odobrenim od strane brazilskog Nacionalnog organa za zaštitu podataka (ANPD), kao klauzulama koje pružaju odgovarajući nivo zaštite podataka; ili
- Prenos u zemlju, teritoriju ili određeni sektor unutar zemlje ili teritorije za koji je ANPD utvrdio da obezbeđuje adekvatan nivo zaštite ličnih podataka.
U ovom scenariju, prikupljeni podaci se prenose samo u zemlje koje pružaju stepen zaštite sličan ili veći od onoga koji je pružio izvoznik, ili kompanijama koje se ugovorom obavezuju da usvoje stepen zaštite sličan onom koji je predviđen važećim zakonodavstvom.
Kontaktirajte nas
Posvećeno osoblje je odgovorno za bezbednost vaših ličnih informacija. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovom Politikom privatnosti ili bilo kakvim žalbama ili komentarima o obradi vaših ličnih informacija, možete nas kontaktirati putem Potrošačke službe ili se obratiti službeniku za zaštitu podataka na:
Colgate-Palmolive Company
Pravni direktor - Zamenik službenika za zaštitu podataka u Brazilu
Data_Privacy@colpal.com
KOLUMBIJA
Ako živite u Kolumbiji, molimo vas da pročitate detalje ovog odeljka ovde.
KONTINENTALNA KINA
Ako živite u Kini (isključujući Posebnu administrativnu regiju Hong Kong, Posebnu administrativnu regiju Makao i region Tajvana), ovaj odeljak se primenjuje. Ovaj odeljak se takođe odnosi na kompaniju Colgate-Palmolive (Kina) Co., Ltd. i njene podružnice u prikupljanju ličnih informacija putem različitih kanala, kako onlajn tako i oflajn, u okviru Kine (isključujući Posebnu administrativnu regiju Hong Kong, Posebnu administrativnu regiju Makao i region Tajvana). U slučaju bilo kakve nedoslednosti između sadržaja ovog odeljka i Globalne politike privatnosti kompanije Colgate-Palmolive, ovaj odeljak će prevladati.
Prava privatnosti
Prava koja imate i načini da ih ostvarite su sledeći:
- Pravo da znate osnovne i proširene poslovne funkcije usluga ili proizvoda koje pružamo, konkretne lične informacije prikupljene za svaku funkciju i njihove svrhe. U specifičnim okolnostima (kao što je korišćenje aplikacije ili mini-programa), pravo da znate potrebne dozvole potrebne za prikupljanje ličnih informacija, kao i pravo da znate vrste ili imena SDK-ova koje smo ugradili i svrhe, vrste i metode prikupljanja ličnih informacija. Detaljna obelodanjivanja ovih informacija biće obezbeđena u politici privatnosti određenih usluga ili proizvoda koje vam nudimo, po potrebi. Kada je to primenljivo, pregledajte takvu politiku kada koristite usluge ili proizvode;
- pravo da zatražite pristup, kopiranje, ispravku, dopunu ili brisanje određenih ličnih informacija;
- pravo na odustajanje od personalizovanih usluga preporuka za oglašavanje;
- pravo na povlačenje pristanka;
- pravo da deaktivirate svoj nalog kada je to primenljivo; i
- pravo da zatražite objašnjenje o tome kako određeni proizvodi ili usluge obrađuju vaše lične informacije.
Navedena prava možete ostvariti tako što ćete kontaktirati Potrošačku službu ili putem određenih metoda koje ste dobili kada ste pristali na naše prikupljanje vaših ličnih informacija u određenim okolnostima.
Prekogranični transferi
U principu, mi ćemo lokalno čuvati lične informacije prikupljene i generisane tokom našeg poslovanja u Kini. Vaše lične informacije ćemo vam pružiti u inostranstvu samo u svrhu ispunjenja ugovora sa vama ili drugih zakonskih razloga za obradu. U takvim slučajevima, obavestićemo vas o imenu, podacima za kontakt, svrhama obrade, metodama obrade, vrstama ličnih informacija i načinima i procedurama za ostvarivanje vaših prava kod primaoca u inostranstvu, u skladu sa zahtevima kineskog zakona, i pribaviti vaš poseban pristanak, kao i ispuniti druge obaveze usklađenosti koje treba da preduzmemo.
Kako štitimo vaše lične informacije
Implementirali smo industrijske standardne, razumno izvodljive bezbednosne mere kako bismo zaštitili vaše podatke i sprečili neovlašćeni pristup, javno otkrivanje, upotrebu, izmenu, povredu ili gubitak ličnih informacija. Na primer, [koristimo tehnologiju šifrovanja da bismo poboljšali bezbednost ličnih informacija; podaci koji se razmenjuju između vašeg pregledača i našeg servera zaštićeni su šifrovanjem SSL protokola; pružamo HTTPS protokol za bezbedno pregledanje; koristimo pouzdane mehanizme zaštite kako bismo sprečili zlonamerne napade na lične informacije; primenjujemo mehanizme kontrole pristupa kako bismo osigurali da samo ovlašćeno osoblje može da pristupi ličnim informacijama. Sprovodimo kurseve obuke o bezbednosti informacija i zaštiti privatnosti kako bismo ojačali svest zaposlenih o važnosti zaštite ličnih informacija. Uspostavili smo napredni sistem upravljanja bezbednošću podataka u industriji, poboljšavajući sigurnost ličnih informacija iz dimenzija organizacione konstrukcije, dizajna sistema, upravljanja osobljem i tehnologije proizvoda.]
Ažuriranja naše Politike privatnosti
Da bismo vam pružili bolje usluge, naša Politika privatnosti će biti blagovremeno ažurirana kako se naše poslovanje razvija. Bez vašeg izričitog pristanka, nećemo smanjiti prava koja bi trebalo da uživate u skladu sa ovom Politikom privatnosti. Izdaćemo ažurirane verzije i objaviti sve promene ove politike na našem veb-sajtu kako one stupaju na snagu ili vas podsećati na ažuriranja sadržaja na druge odgovarajuće načine. Takođe posetite zvanični veb-sajt kompanije Colgate, aplikaciju i druge portale za proizvode ili usluge da biste ostali informisani o najnovijoj Politici privatnosti. Ako postoje značajne promene u ovoj Politici privatnosti, takođe ćemo vam pružiti primetnija obaveštenja, kao što su korišćenje iskačućih prozora, tekstualnih poruka ili direktno slanje e-pošte.
Plan hitnog odgovora
Da bismo rešili potencijalne rizike od otkrivanja, uništavanja i gubitka ličnih informacija, osnovali smo namenski tim za reagovanje u hitnim slučajevima. Prema standardima kompanije za rukovanje bezbednosnim događajima, pokrećemo bezbednosne planove za različite bezbednosne događaje kako bismo zaustavili gubitke, analizirali, razvili popravne mere i radili sa relevantnim odeljenjima za praćenje i odgovor. Takođe ćemo vas blagovremeno obavestiti u skladu sa zahtevima zakona i propisa: osnovnom situacijom i mogućim uticajem bezbednosnog događaja, merama koje smo preduzeli ili ćemo preduzeti, predlozima za samostalno sprečavanje i smanjenje rizika i korektivne mere za vas. Odmah ćemo vas obavestiti o relevantnoj situaciji događaja putem e-pošte, pisma, telefona, push obaveštenja itd. Ako je teško obavestiti svakog ispitanika o ličnim informacijama pojedinačno, preduzećemo razumne i efikasne mere za objavljivanje najava. U isto vreme, takođe ćemo proaktivno prijaviti rukovanje događajima o bezbednosti ličnih informacija regulatornim organima po potrebi.
Kontaktirajte nas
Posvećeno osoblje je odgovorno za bezbednost vaših ličnih informacija. Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovom Politikom privatnosti ili bilo kakvim žalbama ili komentarima o obradi vaših ličnih informacija, možete nas kontaktirati putem Potrošačke službe. Obavićemo proveru identiteta i odgovoriti u roku od petnaest (15) radnih dana. Takođe možete podneti žalbe i izveštaje protiv nezakonitih aktivnosti obrade ličnih informacija odeljenjima Narodne Republike Kine (isključujući Posebnu administrativnu regiju Hong Kong, Posebnu administrativnu regiju Makao i region Tajvana) koja su odgovorna za zaštitu ličnih informacija.
JAPAN
Ako živite u Japanu, ovaj odeljak se primenjuje.
Definicije uslova u ovoj Politici privatnosti podležu sledećem:
„Lični podaci“ obuhvataju „Lične informacije“ definisane Zakonom o zaštiti ličnih informacija (Akt br. 57 iz 2003. godine), koji se mogu samostalno koristiti za identifikaciju pojedinca ili lakom unakrsnom proverom sa drugim informacijama, ali ne mora nužno da predstavlja bazu podataka ili ekvivalent.
„Osetljivi lični podaci“ i „Osetljive lične informacije“ označavaju lične informacije o rasi, veri, društvenom statusu, istoriji bolesti, kriminalnom dosijeu, činjenici da je neko pretrpeo štetu usled krivičnog dela ili drugim identifikatorima ili njihovom ekvivalentu koji je propisao nalog Kabineta kao one koji zahtevaju posebnu pažnju kako ne bi izazvali nepravednu diskriminaciju, predrasude ili druge nedostatke toj osobi.
Deljenje Ličnih podataka
Kao što je pomenuto u odeljku „KAKO OTKRIVAMO LIČNE PODATKE“, zajedno koristimo vaše Lične podatke sa našim zavisnim društvima, povezanim društvima i brendovima u svrhe opisane u odeljku „KAKO KORISTIMO LIČNE PODATKE“ u ovoj Politici privatnosti. Kategorije zajednički korišćenih Ličnih podataka su takođe opisane u odeljku „KOJE LIČNE PODATKE PRIKUPLJAMO“ u ovoj Politici privatnosti. Subjekat odgovoran za ovu zajedničku upotrebu je Hill's-Colgate (Japan) Ltd. Za više informacija o zajedničkoj upotrebi kontaktirajte nas ovde.
Možemo da isporučimo celokupnu ili deo obrade Ličnih podataka nezavisnim pružaocima usluga ili drugim trećim licima. U takvim slučajevima, obezbedićemo neophodan i odgovarajući nadzor nad ovim trećim licima, na primer, zaključivanjem ugovora u vezi sa obradom Ličnih podataka sa njima kako bismo osigurali bezbedno upravljanje Ličnim podacima.
Prekogranični transferi
Vaši Lični podaci se mogu prenositi izvan Japana. Čak i u zemljama koje nisu priznate od strane japanskog organa za zaštitu podataka, Komisije za zaštitu ličnih informacija („PPC“), kao da imaju režim zaštite jednak onom u Japanu, primaoci mogu biti sigurni da će vaši Lični podaci biti zaštićeni zajedničkim pravilima unutar grupe, uključujući nas ili pojedinačnim ugovorima.
Za više informacija o prekograničnom transferu, molimo vas da nas kontaktirate ovde.
Nadzorni organ
Možete podneti žalbu PPC-u.
NOVI ZELAND
Ako živite u Novom Zelandu, ovaj odeljak se primenjuje.
Prikupljaćemo, čuvati, koristiti, čuvati i deliti vaše lične informacije (uključujući vaše zdravstvene informacije kako je primenljivo) u skladu sa zahtevima Zakona o privatnosti iz 2020. godine i Kodeksa o privatnosti zdravstvenih informacija iz 2020. godine. Informacije koje možemo prikupiti od vas, svrhe za koje se mogu koristiti, kako će se čuvati i sa kojima se može deliti, navedene su u ovoj Globalnoj politici privatnosti.
Pored toga, preduzećemo korake da osiguramo da svi Lični podaci koji se odnose na vas budu tačni, ažurni, potpuni, relevantni i da ne dovode u zabludu pre nego što koristimo ili otkrijemo te Lične podatke.
Ako imate bilo kakvih pitanja, nedoumica ili pritužbi u vezi sa načinom na koji smo prikupili, sačuvali, koristili ili otkrili vaše lične informacije, ili želite da zatražite pristup ili ispravku Ličnih podataka koje imamo o vama, obratite se [uneti].
Mi ćemo tretirati vašu žalbu poverljivo i, nakon istrage vaše žalbe, razgovarati o načinima na koje možemo popraviti situaciju. Pobrinućemo se da odgovorimo na vašu žalbu u razumnom vremenskom okviru (i u svakom slučaju u roku koji zahteva Zakon o privatnosti iz 2020. godine).“
JUŽNA KOREJA
Ako živite u Južnoj Koreji, pročitajte detalje ovog odeljka ovde.
TAJVAN
Ako živite u Tajvanu, ovaj odeljak se primenjuje.
Definicija „ličnih podataka” u skladu sa Tajvanskim zakonom o zaštiti podataka o ličnosti odnosi se na ime fizičkog lica, datum rođenja, nacionalni identifikacioni broj kartice, broj pasoša, fizičke karakteristike, otiske prstiju, bračni status, porodične informacije, obrazovanje, zanimanje, medicinske evidencije, zdravstvene podatke, genetske podatke, seksualni život, zapise o fizikalnom pregledu, krivične evidencije, informacije za kontakt, finansijske uslove, društvene aktivnosti i sve druge informacije koje se mogu koristiti za direktno ili indirektno identifikovanje fizičkog lica (u daljem tekstu „PDPA lični podaci”).
PDPA lični podaci koji se odnose na medicinsku dokumentaciju, zdravstvenu zaštitu, genetiku, seksualni život, fizikalni pregled i krivičnu evidenciju fizičkog lica ne smeju se prikupljati, obrađivati ili koristiti osim ako nije drugačije predviđeno Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Vaši PDPA lični podaci mogu se prenositi izvan Tajvana, osim ako nije drugačije predviđeno Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
Prava koja imate i načini da ih ostvarite su sledeći:
- pravo na ispitivanje i pregled vaših PDPA ličnih podataka;
- pravo da zatražite kopiju vaših PDPA ličnih podataka;
- da dopunite ili ispravite svoj PDPA;
- pravo da zahtevate prestanak za prikupljanje, obradu ili korišćenje vaših PDPA ličnih podataka; i
- pravo na brisanje vaših PDPA ličnih podataka.
FILIPINI
Ako živite na Filipinima, ovaj odeljak se primenjuje.
Mi ćemo poštovati zahteve za obradu Ličnih podataka prema Zakonu o privatnosti podataka iz 2012. godine, kako je primenljivo. Imate pravo da pristupite, ispravite, izbrišete i uložite prigovor na obradu vaših Ličnih podataka te imate pravo na prenosivost podataka. Ako imate bilo kakvih pitanja, nedoumica ili pritužbi u vezi sa načinom na koji smo prikupili, sačuvali, koristili ili otkrili ili na drugi način obradili vaše lične informacije, ili želite da ostvarite svoja prava na privatnost podataka, obratite se na: privacy_cppi@colpal.com.
KAKO DA OSTVARITE SVOJA PRAVA NA PRIVATNOST PODATAKA
Ako želite da ostvarite svoja prava na privatnost podataka, u skladu sa važećim lokalnim zakonima, možete nas kontaktirati tako što ćete se obratiti Potrošačkoj službi. Odgovorićemo na vaš zahtev u skladu sa važećim zakonom.
Radi vaše zaštite, možemo da sprovedemo samo zahteve u vezi sa Ličnim podacima koji su povezani sa određenom adresom e-pošte koju koristite da biste nam poslali svoj zahtev i možda ćemo morati da proverimo vaš identitet pre nego što sprovedemo vaš zahtev. Pokušaćemo da ispunimo vaš zahtev čim to bude razumno izvodljivo.
Imajte na umu da ćemo možda morati da zadržimo određene podatke za potrebe vođenja evidencije i/ili da bismo obavili neke transakcije koje ste započeli pre nego što ste zatražili promenu ili brisanje (npr. kada obavite kupovinu ili se uključite u promociju, možda nećete moći da izmenite ili izbrišete Lične podatke koji su dati do završetka takve kupovine ili promocije) ili da bismo mogli da ispunimo zahteve za odjavu.
AŽURIRANJA OVE POLITIKE PRIVATNOSTI
Legenda „POSLEDNJE AŽURIRANJE” na vrhu ove Politike privatnosti ukazuje na to kada je ova Politika privatnosti poslednji put revidirana. Sve izmene stupaju na snagu kada objavimo revidiranu Politiku privatnosti na Uslugama. Vaše korišćenje Usluga nakon ovih izmena znači da prihvatate revidiranu Politiku privatnosti.
KONTAKTIRAJTE NAS
Kliknite ovde da biste identifikovali rukovaoca odgovornog za prikupljanje, korišćenje i otkrivanje vaših Ličnih podataka u skladu sa ovom Politikom privatnosti.
Da biste podneli zahtev subjekta podataka na koje se podaci odnose, kliknite ovde: „Upravljanje mojim pravima na podatke“
Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi sa ovom Politikom privatnosti, obratite se Potrošačkoj službi ili:
Colgate-Palmolive Company
Attn: Global Data Privacy
300 Park Avenue
New York, NY 10022
United States of America
Upravljanje mojim pravima na podatke
Upravljajte svojim pravima na lične podatke, uključujući zahteve za pristup, ispravku ili brisanje ličnih podataka.